Maszkmánia 1.- My Hsin-Ni Aloe Vera+ Vitamin E Mask

5:39




Mindig is az arcmaszkok népes családját tartottam a kedvenc kozmetikumomnak. Az évek során rengeteget halmoztam fel, amiket lelkesen használtam is: lehúzható, lemosható, gyulladáscsökkentő, felesleges faggyúfelszívó, nyugtató, regeneráló, aknék elleni, pórustisztító, hidratáló, agyagos, kaviáros, lótuszvirágos, Holt-tengeri ásványokkal gazdagított, és még sorolhatnám.... Amiben érdekes, vagy ígéretes összetevőt találtam, habozás nélkül megvettem.

Nagyon szeretem ezt a nyugtató, pihentető rituálét, amikor felteszek egy maszkot, 15-30 percig az arcomon hagyom, közben olvasgatok, filmet nézek, hagyom, hogy tegyék a dolgukat a csodás összetevők, vitaminok, majd pedig az eltávolítása után szinte megújult arcbőrrel néz vissza rám a tükörképem. Igyekszem vasárnapra időzíteni egy-egy maszk használatát, mert ilyenkor úgy érzem, az egész hét porát, fáradalmát távolítom el a bőrömről, és ajándékozom meg egy nagy adag vitaminbombával, így frissen, megtisztulva indulok neki a következő hétnek.

Egy ideje új trend hódít már itthon is, mégpedig fátyolmaszkok (vagy szövetmaszkok) formájában.
A mániát természetesen az ázsiaiak indították el, akik iszonyatosan jók maszkok gyártásában is, óriási és nagyon szuper a kínálat, minden hasznos növényt, vitamint, kivonatot felhasználnak, amit csak tudnak, és minden bőrtípusra, illetve bőrproblémára megtalálhatjuk a megfelelőt. Nem volt kérdés, hogy amint alkalmam adódik, biztosan beszerzek néhányat, ami jó lehet pl. folthalványításra.


Rendeltem már külföldről is, de nem bírtam kivárni, amíg megérkezik, ugyanis a Müllerben rábukkantam egy állványra, ahol csak fátyolmaszkok sorakoztak. Bár a My Hsin-Ni márka eddig ismeretlen volt számomra, szerencsére mind angol, mind magyar nyelvű leírást találtam a tasakon, ami nagyon szimpatikus volt, szép INCI-vel találkoztam, szuper összetevőkkel. Gyorsan le is csekkoltam Krémmánián, egy ázsiai márkáról van szó, ami maszkok gyártására specializálódott. Néhány pozitív vélemény elolvasása után be is gyűjtöttem a legérdekesebb, és a bőrproblémáimra legmegfelelőbbeket. Ebben a minisorozatban őket fogom Nektek bemutatni, elsőként az Aloe Vera + Vitamin E tartalmú maszkot.























 A maszk természetes aloe kivonatot tartalmaz, ami ritka aminosavakkal, fehérjékkel és vitaminokkal rendelkezik és megfelelő nedvességet nyújt a bőrnek. Jótékonyan befolyásolja a bőr anyagcsere folyamatait. Az E vitamin elsősorban antioxidánsként működik, ami meggátolja a szabadgyökök kialakulását, ezáltal lassítja a bőröregedés folyamatát.

A szövet az arc formáját mintázza, arra hivatott, hogy tökéletesen illeszkedjen ahhoz (szem-,orr-, és szájkivágással rendelkezve természetesen), és gazdagon átitatott a jótékony összetevőkkel rendelkező szérummal. Ezt úgy kell érteni, hogy konkrétan tocsog benne. A tároló tasak, amiben a maszk lapul, kifejezetten nehéz, az ember arra számítana, hogy legalább 3 db-ot tartalmaz, de a 30 g-os (30 ml) súlyt csak az adja, hogy egy az egyben úszik a folyadékban az az egy fátyol. Az arcra felhelyezve, a szabványméret miatt el kell igazgatnunk, szépen elsimítani, hogy minden területtel érintkezzen, de ne fedje be még a fejünk tetejét is...Miután ez sikerült, 20-25 percig fent kell hagynunk, ezalatt végig egy kellemesen hűs, nedves érzet van a bőrünkön, a folyadék nem szívódik be, körülleng az aloe illat. Eltávolítás után a fennmaradt szérumot nem lemosni kell, hanem finoman belemasszírozni az arcba, mehet a nyakra és a dekoltázsra is. Én itt arra számítottam, hogy egy jó ideig nem fog még a maradék felszívódni, de kb. 2 perc alatt tökéletesen beitta a bőröm, mindenféle ragacsos utóérzet nélkül.


Az eredmény pedig látványos. Kisimult, tisztább, egyenletesebb, pihe-puha bababőr, a gyulladások, piros foltok lelohadtak, a sebek nem türemkednek ki, őket is gyógyította. Ez a maszk valóban egy kisebbfajta  csodaszer, ha minden nap ilyen volna a bőröm, elég lenne a legkönnyedebb BB-krémet használnom a problémák elfedésére. Imádom, már bánom, hogy nem vettem még belőle vagy 5 db-ot, de hát 700 Ft-os egységáron nem rakja vele tele az ember  a kosarát, főleg nem első alkalommal....

Örömmel fedeztem vele, hogy létezik webshop is, ahonnan beszerezhetjük az izgalmasabbnál izgalmasabb maszkokat, nem csupán egyes csomagolásban, hanem akár 5 db-os kiszerelésben is (egyébként leosztva sajnos ugyanúgy 700 Ft-ra jön ki a darabár ebben az esetben is, pedig már kezdtem örülni, hogy a csomag biztosan jobban megéri). A szállítási költség sajnos a legjobb esetben is 1.080 Ft-ba kerül, de szerintem olykor-olykor belefér, főleg ennyire szuper maszkokért.

A webshop itt érhető el: My Hsin-Ni

Nagyon kíváncsi vagyok a többi maszk hatására is, reméljük, legalább ugyanennyire fogom őket szeretni. Jövő héten érkezik a következő beszámoló egy újabb klassz fátyolmaszkról!;)

Ez is érdekelhet

0 megjegyzés

Iratkozz fel!