L'oreal True Match Alapozó

13:07


Az idei ősz egyik slágertermékét, a megújult L'oreal True Match alapozót természetesen én sem hagyhattam ki. Egyébként is szükségem volt egy hétvégi alapozóra (mivel a hétköznapokon csak BB krémet használok, illetve a Missha cushiont), ami szépen, kicsit erősebben fed, lehetőleg félmattra szárad, és nem tömíti el a pórusokat, így meg is volt az indok a vásárlásra.

Bár a régi True Match-hoz nem volt szerencsém, az új formula tartalmaz B-és E-vitamint, a Micro-gyöngyök hibátlan fedést ígérnek, valamint az alapozó olaj- és parfümmentes, ami mindenképp pozitívum. A vélemények eléggé megosztóak voltak vele kapcsolatban, de győzött a kíváncsiság, és a Glamour-napok alkalmával féláron beruháztam rá.


Alapozó és púderek vásárlásakor általában nincs problémám az árnyalat kiválasztásával, nem vagyok égbekiáltóan fehér bőrű, de túl barna sem, a legtöbbször a középszínek, mint a beige, vagy a sand passzolni szoktak a bőrömhöz. De a L'oreal ezúttal gondolt a Hófehérkékre is: a reklám szerint mindenki megtalálhatja a bőre tónusának és altónusának megfelelő árnyalatot. Nemcsak a világostól a sötétig, hanem a melegtől a semlegesen át a hideg árnyalatokig. Be kell valljam, számomra is hasznos volt az útmutató, mert így legalább  megbizonyosodtam róla, hogy jól szoktam választani. A kék szememhez és a fekete hajamhoz hideg bőrtónus társul, így egy kissé körülményes válogatás után (mivel nem volt kitéve teszter), a 2.R/2.C Vanilla Rose árnyalatot tettem be a kosaramba, ami egy pici rózsaszínes beütéssel bír, azaz nem leszek tőle hullafehér.
 

Nézzük meg közelebbről is az árut: 

A pumpás üveg nagyon praktikus, szép, elegáns, és 30 ml alapozót foglal magába. Az adagoló jól működik, egy nyomásra optimális mennyiségű krémet enged ki az üvegből. Nem tudom, más honnan szedte az INCI-t, mert az üvegen sehol nem szerepel, egyéb csomagolása pedig nem volt a terméknek (én is Krémmánián tájékozódtam), de az is rendben van.
Ahogy már említettem, a leírás tökéletes fedést és bőrszínhez igazodást ígér, legfőképp a Micro-gyöngyökre hivatkozik, van benne egy kis fényvédő, emellett 24 órás hidratálást biztosít, utóbbit remélem, senki nem veszi komolyan. A púderes jelleg ellenére (amit többen is említettek, és valóban így is van) nem ígér matt finisht, emiatt  mertem megvásárolni.


Az alapozó állaga könnyű, nem túl folyékony, nem is igazán tömény, inkább a kettő között mozog.  A tesztcsíkon is látszik, hogy egy hideg árnyalatról van szó, eldolgozás után tényleg igazodott a saját színemhez, a bőrömön enyhe fényt hagyott, de azért határozottan látni, hogy van ott valami, ami valóban eléggé púderes. Már ennyiből is megállapítható, hogy száraz bőrűek számára nem ez lesz a tökéletes alapozó, minden egyes redőbe beleülne, és még inkább kiemelné a száraz területeket. A saját, kombinált bőrömön is csak bőséges aláhidratálással tudtam elképzelni.


Eléggé megcsúsztam készülődés közben, berögzült mozdulatokkal nyúltam a szokásos tonik, esszencia, és arckrém után, így az előre elgondolt extra hidratálás szépen el is maradt. Primert szintén nem használtam, mert mostanában lefújtotta a bőröm, de nem is volt rá szükség, mert ez az alapozó gyönyörűen fed. Mondhatni, sok sebet kellett eltakarnia, de az Expert Face brush-val olyan szépen, egységesen tette a dolgát, hogy minimális korrektorra volt csak szükségem. A fedése egyértelműen erős, de egyáltalán nem maszkszerű. Valóban púderesre száradt, de nekem nem ült bele a száraz részekbe, nem emelte ki őket. A vélemények átfényesedéssel, olajos csillogással riogattak, de azért a mattító púderrel már óvatosan bántam, inkább tényleg csak fixálás céljából tettem fel egy picit. Az árnyalatot is eltaláltam, jó ötlet volt a L'orealtól a kis tanácsadó füzet.
Tartósságát tekintve, nagyon elégedett vagyok: este 20 órakor sminkeltem ki magam, másnap hajnali 4-ig szinte tökéletesen, minimális kopással és enyhe átfényesedéssel (holott nem mattít!) a helyén maradt, alig bukkantak elő a hibák, azaz 8 órán át jól teljesített. A pórusaimat sem tömítette el, nem okozott pattanásokat, pedig eléggé párás, fülledt, levegőtlen helyiségben tartózkodtam.

Ennél többet szerintem egy drogériás, foghúzás-érzet nélkül is megvásárolható alapozótól nem várhatunk. A sok megosztó vélemény ellenére számomra ez egy nagyon szerethető, teljesen jól működő termék. Alapos utánaolvasás, teszter kipróbálás után szerintem sokak számára ez lehet a kedvenc alapozó, nálam mindenképp dobogós helyen áll.

Ez is érdekelhet

0 megjegyzés

Iratkozz fel!