Maszkmánia 3. - My Hsin-Ni Q10 & Royal Jelly Double Lifting Mask

12:26



Ezúttal egy speciális, arcra-és nyakra való fátyolmaszkot teszteltem, méghozzá Q10 koenzimmel és méhpempővel átitatva.

A maszk használata ajánlott zsíros, vízhiányos és érzékeny bőr számára is. A Q10-ről már biztosan tudjátok, hogy segíti a bőrszövetek megújulását, gyógyulását, és öregedésgátló hatással bír. A méhpempő pedig aminosavakban gazdag természetes bőrgyógyító, többek között B-és C-vitaminból is sok van benne. Nemrég olvastam, hogy bár a nők nagy része rendszeresen foglalkozik az arcbőr kezelésével, a nyak és a dekoltázs ápolása viszont a legtöbbször kimarad a folyamatból. Én is ezt a tábort erősítem, így ez a maszk számomra is egy új lépést jelentett a rutinomban.


Ahogy már említettem, ez egy többfunkciós fátyolmaszk, ami a tasakból kiemelve, valahogy így néz ki:


Amint látjátok, a szövetről lelóg a nyakra való rész is, a felhelyezést pedig fülecskék segítik. Először elsimítjuk az arcra való szövetet, az oldalsó fülecskéket pedig beakasztjuk a saját fülünkbe, majd eligazítjuk a nyakunkon is, és az alsó füleket is beakasztjuk a sajátunkba, elérve ezáltal egy stabil tartást. 

Így kell felhelyezni:


Ezt a maszkot csak 15-20 percig kell fenthagyni, az időtartamot pedig nem ajánlatos túllépni, mert engem konkrétan már a 2. perc után csípett a nyakamon, valószínűleg a magas C-vitamin tartalom miatt. Azt hittem, biztosan rákvörös a bőröm a maszk alatt, de szerencsére még csak kicsit sem volt piros, irritációnak semmi látható jele nem volt. Negyed óra után levettem, a maradék szérumot még belemasszíroztam a bőrömbe, amit az szokás szerint 1 perc alatt magába szippantott, majd ismét élveztem a puha, nyugodt bőr érzését. Volt néhány duzzadt, friss sebhelyem, ezeket szépen nyugtatta, és hidratáltabbnak is éreztem utána a bőröm. Bár a bőrtípusom és a korom miatt (még) nem kell tartanom a ráncoktól, a prevenció híve vagyok: nem árt néha egy kis anti-aging.Ami pedig a nyakamat illeti, neki is jól esett egy kis plusz törődés.


Bár ezúttal meglepő volt a kissé égető, viszkető érzés, amit a maszk viselése okozott, a végeredmény és a véleményem természetesen most is pozitív, ismét egy kisimult, feltöltődött arcbőrrel indítom a következő hetet.

Ez is érdekelhet

0 megjegyzés

Iratkozz fel!