Októberi kedvencek

4:12



Októberben is volt néhány olyan termék, amit  a szokásosnál gyakrabban vettem elő, volt, ami életet mentett, segített átvészelni a húzósabb napokat, vagy csak szívesen nyúltam utána.

Kezdjük az arcápolókkal:

Ismét aktuális a hámlasztás, lelkesen űzöm is, a COSRX AHA hámlasztója pedig sokadszorra is megmutatta, mennyire szuper termék: volt, hogy egyetlen éjszaka alatt minden gyulladást levitt az arcbőrömről, és a sebeket is nagymértékben gyógyította. Érdekes, mert nem mindig ennyire látványos a hatása, ha nincs nagy gond, mintha fel sem kentem volna, de ha vészhelyzet van, mindig jól teljesít.


A My Hsin-Ni maszkok nagyon jó vételek voltak, örülök, hogy rájuk találtam. Ezek a szérumban gazdag fátyolmaszkok amellett, hogy kellemes kikapcsolódást nyújtanak, szépen és látványosan dolgoznak, mindig szebb és puhább bőröm volt a használatuk után. A Maszkmánia sorozatban bővebben is olvashattok róluk: Aloe vera maszk
Arbutinos maszk


Sminktermékek:

A hűvösebb idő beköszöntével már nem tolerálta túl jól a bőröm a nyári mattító BB-krémeket, így muszáj volt új napi  alapozó után néznem, amit meg is találtam a Missha M Magic Moisture Cushion személyében. Ahogy a nevében is szerepel, hidratál, nem nehezebb, mint egy BB, szépen és egységesen fed, nagyon megszerettem. Bővebben itt írtam róla: Missha cushion



Végre elővehettem az egyik kedvenc őszi/téli szemhéjfestékemet, a Catrice Velvet Matt Al Burgundy porát. Imádom ezt a mély, lilás-vöröses színt, a festék pedig annyira finomra őrölt, hogy szinte krémes, az intenzitása pedig elképesztő.



A mindennapok során nagyon megkedveltem a Milani Stay Put Brow Color krémes szemöldökfestékét, ami 5-6 órán át szépen, kenődés nélkül kitart és nagyon könnyű bánni vele.  Itt írtam róla:  Milani Cosmetics






















A Rimmel Wake me up spirálját használtam a reggeli sminkelésnél, a friss uborkaillat mindig felébresztett, az ívelt pillák és a festék tartóssága pedig meggyőzött arról, hogy jó választás volt ez a spirál. A róla készült tesztet itt olvashatjátok: Wake me up


Egyéb:

Meglepődve tapasztaltam, hogy az ázsiaiak által kreált Urban Decay Naked 3 ecsetszettből a púderecsetet mennyire jól lehet használni, azt kell mondjam, szebben és könnyebben tudtam vele felvinni a púdert, mint a Real Techniques Powder brush-val, sokkal jobb fedést eredményezett. Igazán kitalálhatnának még néhány ilyen jó kis ecsetet. A készletet itt találod: Aliexpress

Ha már ecset, akkor tisztítás: Glamour-napokon szereztem be a Müller ecsettisztító szappanát, ami számomra (eddig) a leggyorsabb és leghatékonyabb tisztítást eredményezi. Nagyon örülök, hogy megvettem ezt a kis szappant. Ebben a bejegyzésben mutattam be: Ecsettisztító szappan


Nektek mi volt a kedvenc terméketek októberben?

Ez is érdekelhet

0 megjegyzés

Iratkozz fel!