Rimmel szépség csomag

6:14


Október 1-től elérhető a DM-ben 75 active beauty pont ellenében egy a négyféle Rimmel szépség csomag közül. Épp 75 pont gyűlt össze a kártyámon, tettem hát egy próbát és hazahoztam a "Glaston Berry"-verziót.

Mindegyik nesszeszer 2 db terméket, egy szempillaspirált és egy 60 Seconds Super Shine by Rita Ora körömlakkot tartalmaz, maga a csomag pedig a benne található lakk árnyalatának nevét  viseli.


Mindenképpen valamelyik piros lakkot választottam volna, de a végső döntést a spirál szemrevételezése után hoztam meg: a márka állványán megtaláltam mindkét verziót, ami a csomagban lapulhat, végül a Scandaleyes Rockin Curves szempillaspirál bizonyult ígéretesebbnek, főképp különleges keféje miatt, amit majd meg is mutatok.

Nézzük először is a nesszeszert:


Semmi különleges, közepes méret, a kisebb sminktermékek és utazó méretű tusfürdők, krémek elférnek benne, az anyaga fényes, engem a tornazsákokra emlékeztet, rajta a márka logójával. A piros szín miatt kap egy pontot,de nem mondanám, hogy annyira tetszene, egy kicsit olcsónak hat, de hát egy "ajándék" termékről beszélünk.

60 Seconds Super Shine by Rita Ora körömlakk
(300, Glaston Berry)



Régebben több Rimmel lakkom is volt, az utóbbi egy évben viszont egyet sem vettem, ezért örültem, hogy újra a kezembe került tőlük egy lakk. A 300-as Glaston Berry árnyalatot eléggé nehéz meghatározni: piros az alap, de látok benne bogyószínt, egy pici narancsot, és egy kis korallt is. Mindenesetre nagyon tetszik, a kedvenc nyári Avon gél lakkomhoz hasonlít, ezért az én szememben ez is inkább egy nyári lakk, de mivel tombol az indián nyár, simán elfér még most is a körmeimen, sőt, jó érzés ránézni a kötött pulcsiból kikandikáló kézfejemre.
Az ecsettel már nem vagyok ennyire kibékülve: mivel egy kisebb üvegről beszélünk, a nyél is rövidebb, nem áll annyira kézre, az ecset feje nekem pedig túlságosan széles, lehetetlen úgy dolgozni vele, hogy ne kenjem össze a körmöm melletti területet. Maga a lakk nagyon sűrű, nagyon kevés kell belőle egy -egy körömre, és felvitelkor nagyon csíkoz. Meglepő módon, pár perc alatt tükörsimára szárad, csíkozásnak nyoma sincs, egy rétegben bőven elegendően fed, és valóban nagyon szép fényes lesz a végeredmény. Biztos, ami biztos alapon fixáltam egy színtelen fedőlakkal, de inkább csak a tartósság megőrzése miatt, semmint a fényesség turbózására.
A körmeim még mindig a nyári műköröm után próbálnak felépülni, ezért tényleg csak az árnyalatot legyetek szívesek nézni (sajnos nem igazán adja vissza a kép a valóságot), mert az viszont érdemes arra, hogy megmutassam:



Scandaleyes Rockin' Curves szempillaspirál



Őszintén szólva nem emlékszem pontosan, melyik spirál lett volna a másik választható alternatíva, de  talán a Scandaleyes Curve Alert volt az, amit az állványon ugyan megnéztem, de egy teljesen átlagos terméknek tűnt, hagyományos kefével, és talán egy kicsit sok festéket is vett fel. A Scandaleyes Rockin' Curves csomagolása egyébként egyáltalán nem tetszik, a kígyóminta és a feliratozás nekem egy kicsit sok, sokkal szebb lenne egy sima piros, vagy fekete műanyag, de ugye régen rossz, ha csupán a külcsín miatt veszünk meg egy terméket. A keféje annál inkább megtetszett, úgy gondoltam, nagyon szép ívet adhatok vele a pilláimnak és épp hogy egy pici festéket vett fel, amikor szemügyre vettem. A festék illata egy picit szúrós, de a pillákon már egyáltalán nem érezhető, nem irritálja a szemet.A csomagban a 001-es Black lapult, az Extra Black-nek egy fokkal jobban örültem volna, mert hogy az is létezik, én pedig igyekszem minden tusból, spirálból az extra feketét megvenni.
Amint tehettem, ki is próbáltam és nagyon pozitív meglepetésben volt részem: alapból is szép hosszú pilláim vannak, de vele hatalmasakat varázsoltam már egy réteggel is, a csavart fejnek köszönhetően nagy ívet adott és minden kis zugba elértem vele, az összes kis rövid pillámat is szépen befestette, akár műszempilla-hatásnak is nevezhetném a végeredményt. Két rétegben már hajlamos ugyan összetapasztani néhány szálat, de ha okosan bánunk vele, ez elkerülhető. A végeredményt a L'oreal Miss Manga spiráljához tudnám hasonlítani, azzal a különbséggel, hogy a Miss Manga néhány óra után pereg, a Rimmel viszont nem. A dúsítással vitatkoznék, a Manga ebben jobban teljesít és "feketébb" is, a Rimmel tényleg inkább csak hosszabbít és ível. A nap végén micellás vízzel könnyedén eltvolítottam. Összességében nagyon elégedett vagyok vele, előléptetem a bulizós spirálommá, így azt már nem is kell beszereznem a Glamour-napokon.
A fényviszonyok egyszerűen botrányosak voltak, az Insta filterekkel pedig esküszöm, csak rontottam a helyzeten, mintsem javítottam, de talán látszik, hogy óriásiak a pilláim:



Ajánlom-e, hogy beszerezzétek ezt a kis csomagot?

Ha van felesleges 75 pontotok, mindenképp érdemes lecsapni rá, főleg, ha valaki egy jó spirált keres. A körömlakk a gyönyörű szín miatt nekem megérte, a nesszeszer mindig kihasználható dolog, az én napomat feldobta, hogy hazahoztam magammal ezt a kis beauty baget.


Ez is érdekelhet

0 megjegyzés

Iratkozz fel!