Szeptemberi kedvencek

9:43





Viszlát, Szeptember-Helló, Október! Eltelt az első őszi hónap, ami időjárás szempontjából igazán vegyes volt: az első néhány hétben majdhogynem még szoknyában közlekedtünk, a hónap közepétől viszont megérkeztek a csípős reggelek, elővettem a bőrkabátot és a vékonyabb sálakat. Jelzett a bőröm is, hogy ideje változtatni a napi rutin néhány pontján.


A kora őszi bőrápolási rutinom nem sokban különbözik a nyáritól, igazából néhány terméket átcsoportosítok, csak egy-egy szükséges újat iktatok be a rendszerbe. Nézzük, mit használok szívesen a hűvösebb idő beköszöntével:


COSRX Salicylic Acid Exfoliating Cleanser: Az új arclemosóm, amit egyből megszerettem. Szépen és kíméletesen tisztít, viszont nem szárít, ami ősszel nagyon fontos. Hatalmas adag, újabb pozitív élmény a márkától. Itt írtam róla bővebben: Arctisztítás BHA-val

Benton Aloe BHA toner: Éven át használom, de ilyenkor érzem igazán, milyen remek vízpótló.  A C-vitamin után kenem fel, illetve este közvetlenül a lemosó után. A benne lévő BHA inkább gyulladáscsökkentő, mint hámlasztó, és az aloe is szépen nyugtatja a bőrt. Nagyon jó dolognak tartom, hogy az európai szárító, alkoholos tonikokkal ellentétben (aminek személy szerint semmi értelmét nem látom) a koreai tonerek hidratálnak, és sokukban nagyon jó kis extra összetevőket találunk.

COSRX Galactomyces 95 White Power Essence: Ez a fermentált esszencia szintén remek vízpótló, nagyon könnyű, egy pillanat beissza  a bőröm. A kombinált bőrtípusom miatt kevesebb az esélyem a ráncokra, de 25 évesen már nem árt egy kis elővigyázatosság, ezt a terméket pedig ránckezelésre is ajánlják, illetve, ami nekem még fontos, hogy halványítja a foltokat. A hidratálót már nem váltja ki, de egy plusz lépésnek tökéletes.


Clinique Age Defense BB Cream SPF30: Legalább fél évig lapult a fiókban, ha jól emlékszem, még egy Pixiboxban érkezett. A nyári BB-m már túl sötét volt, a fedése sem volt elegendő, és nem szükséges már az extra mattítás sem, így gondoltam, kap egy esélyt, az eredmény pedig meglepően pozitív volt. Erős közepes a fedése, a finishe semi-matt, az árnyalata pont jó, 5-6 óra után hajlamos egy kicsit szárítani, de egy gazdagabb hidratálókrémmel szerintem ez kiküszöbölhető. Eddig elégedett vagyok vele.

Astor Lip Butter:  Igaz, hogy nem a tartósságáról híres, egy kávézást sem él túl, de ez az árnyalat nekem tökéletesen passzol az őszi hangulathoz, így elnézem, neki, ha egy nap többször meg kell igazítanom.



Naked 2 paletta: Szinte csak ezt a palettát nyitottam ki reggelente, az évszakhoz szerintem pont megfelelő színeket tartalmaz: van itt rozsdavörös, barna, szürke, de találunk melegebb homokszínt is. A festékek pigmentáltak, nem porolnak és szépen kitartanak legalább 8 órán át (munka után lemosom).

Ők voltak a szeptemberi kedvenceim. Ti használjátok valamelyiket a felsoroltak közül?

Ez is érdekelhet

0 megjegyzés

Iratkozz fel!