Rimmel Wake Me Up Szempillaspirál

9:57




A Rimmel Wake Me Up szempillaspirál rövid időn belül slágertermékké nőtte ki magát mind a bloggerek, mind a "civilek" körében. Mindenki kíváncsi volt, vajon mit tud egy uborkakivonattal, valamint B5- és E-vitaminnal felturbózott spirál, ami friss és üde tekintetet ígér. Engem is felcsigázott, le is csaptam akciósan az extra fekete árnyalatra. Nagy elvárásaim voltak, de tényleg egy igazi kis reggeli energiabomba volna?

Az Extra Black árnyalat egy sötétebb, fényes méregzöld külsőbe van bújtatva, ami nekem talán még jobban is tetszik, mint az originál, világosabb "uborkazöld" csomagolás. Mindenesetre, kellemes ránézni és kézbevenni. A meglepetés ott kezdődik, amikor letekerés után friss uborkaillat csapja meg az orrunkat. Bár a termék leírásában szerepel ez a tulajdonság, valahogy mégsem voltam rá felkészülve, és reggel félkómásan annyira üdítő élmény volt ezzel az egyáltalán nem mű, hanem kifejezetten kellemes illattal találkozni, hogy egyből jobban indult a napom is. Imádom a zöldségeket, a spirál kivitelezése valahogy ezt a szeretetet juttatja eszembe. Az "érezd jól magad faktor" tényleg el van rejtve ebben a termékben.

A keféje szintén nagyon érdekes: középen ugyan elvékonyodik, mégis bumszlinak tűnik a fej, attól tartottam, teljesen összekenem magam majd vele, holott elméletileg "az okos Precision kefét a szempillavonalhoz alakították, hogy a pillákat felfelé és kifelé emelje. Puha rostjai elérik és egyenletesen fedik be minden egyes pilládat, határozott, tekintetet kiemelő összetételével tökéletes eszköz a nagy, ívelt, csomómentes pillák megformázásához, az igazán üde tekintet érdekében." Érdekes, de semmivel nem maszatoltam össze jobban a szemhéjamat, mint bármelyik másik spirálommal, hát igen, nem én vagyok a precíz sminkes mintapéldánya...


A nagy és ívelt pillákkal ugyan egy cseppet vitatkoznék, inkább úgy fogalmaznék, hogy megemeli őket, tartást ad nekik és szépen, csomómentesen különválasztja őket. 2 réteg szükséges a tökéletes eredményhez, ami szép, de teljesen hétköznapi pillákat jelent. 8 órát komplikációk nélkül teljesít, nem irritálja még a fáradt szemeimet sem, nem pereg és nem kenődik napközben. Annak ellenére, hogy nem vízálló, a Nivea micellás vize megküzdött vele egy kicsit, kétszer kellett áttörölnöm, mire maradéktalanul eltávolította a festéket, de ezt nem nevezném feltétlenül negatívumnak, inkább a termék tartósságáról tesz tanúbizonyságot. Bocsi, de délután öt órakor egyszerűen már képtelenség normális képet készíteni megfelelő technikai felszereltség nélkül, ilyen fényviszonyok mellett.......



A vitaminoktól remélt ápoló hatás megnyilvánulását egyelőre nem tudom megerősíteni, mindenesetre nem árt a pilláinknak sem néhány jótékony összetevő, és talán nekik köszönhetően nem éreztem olyan "keménynek" a kifestett szempilláimat, mint általában egyéb termékeknél.
Ami az Extra Black színintenzitását illeti, sajnos nem mondanám, hogy valóban koromfeketék lennének tőle a pilláim, talán a hagyományos verzióval összehasonlítva látszódna a különbség, így viszont marad egy szokványos fekete festék.

Eddig a Maybelline Lash Sensationel spirálját használtam a hétköznapokon, de egyáltalán nem bánom, hogy kipróbáltam a Wake Me Up-ot, mindig szeretek új spirálokkal kísérletezni, ez a termék pedig mindent egybevetve jól szerepelt nálam. A drámai hatást maximum meghagyom a szombat estékre.

Ti kipróbáltátok már ezt a különleges spirált?


Ez is érdekelhet

0 megjegyzés

Iratkozz fel!