A Nap Bloggere | Kérdezz-Felelek

7:26






Blogtörténeti mérföldkő következik, ugyanis az első videómat láthatjátok!


A Magyar Bloggerek és Blogkedvelők Közösségén belül  2015. 11. 07-én a Nap Bloggere voltam, ezalkalomból a csoporttagok kérdéseket tehettek fel nekem, bármilyen témában. A gyors reagálás, valamint a könnyebb emészthetőség érdekében egy Kérdezz-felelek videó formájában válaszoltam a beérkezett kérdésekre:



Megjegyzések a videóhoz:

- Rájöttem, hogy kb. 7 éve van Youtube csatornám, csak azóta sem használtam. Ez a 3. feltöltött videóm egy emlékvideó és egy szalagavatós tánc mellett.

- Nagyon el kellene már mennem hajat vágatni.

- Ha lesz legközelebb, biztosan más felbontásban veszem fel az anyagot, mert a valóságban azért nincs ennyire hörcsögfejem.

- Más beállítást is fogok használni, mert ezzel félig-meddig vagyok csak benne a képben, többször elfeledkeztem magamról és kissé összegörnyedtem.

- A denat alcohol többek között azért rossz, mert bár valóban leszárítja a pattanásokat, az egészséges területeket is durván szétszárítja.

- Az arcápolási rutin kialakításához itt találod a segítséget: Arcápolási rutin

- Az lemaradt a végéről, hogy továbbra is várom a kérdéseket, észrevételeket, ötleteket! Írjátok meg, miről szeretnétek olvasni!

Illetve, szeretnétek-e a jövőben több videót látni tőlem? Mert akkor belevetem magam a videózás rejtelmeibe;)




Ez is érdekelhet

4 megjegyzés

  1. Hétvégén nem nagyon voltam gépnél, lemaradtam a kérdésekről, de nagyon jó videó! :) Köszönet érte! Gratulálok! (És ismerős az érzés... ;))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen :) Fura visszanézni, mert sajnos abszolút nem vagyok fotogén, és az sem tűnt fel eddig, hogy ilyen vontatottan beszélnék a valóságban :D De lehet, hogy csak az első alkalom miatt volt...Bánom is, hogy szépen lehagytam a végéről, de tényleg kérdezzetek nyugodtan itt is, vagy akár Facebookon a blog oldalán, mindig szívesen válaszolok!

      Törlés
  2. Pupát érdemes is beszerezni! :)

    VálaszTörlés

Iratkozz fel!