Csiganyál és méhméreg a hegesedés ellen - Benton Snail Bee High Content Essence

23:24


Az ismerőseim valószínűleg épp most borzadnak el a cím láttán, de ez a termék ezer éve kívánságlistás volt nálam, minden hónapban rákerestem, megnéztem az aktuális árát, a véleményeket róla Krémmánián, újra és újra bepakoltam a virtuális kosaramba...Majd kivettem belőle.

Habár nagyon szeretem az esszenciákat, a kicsit extrább arcápolókat, nem volt rá eget rengetően szükségem, mint pl. egy lemosóra, amit minden nap használ az ember, ezért mindig lemondtam róla. Októberben azonban véletlenül rátaláltam Ebayen villámáron, a szokásosnál kb. 1.000 Ft-tal olcsóbban, és ezúttal már nem haboztam, gyorsan megrendeltem.

Miért vonzott ennyire ez a termék? Egyrészt, nagyon szeretem a márka Aloe BHA tonerét, kíváncsi voltam tőlük más termékekre is. Másrészt, jó tapasztalataim vannak a csiganyálas termékekkel, emiatt a méhméreg is nagyon ígéretesnek tűnt. Ezzel az esszenciával elsősorban a hegesedést szerettem volna kezelni, de a leírások alapján a pattanások ellen is nagyon hatásos. Egy ideje csúf játékot űz velem az arcbőröm: a gyulladás itt-ott nem egy elintézhető pattanás formájában jelentkezik, hanem gyakorlatilag egy göb alakul ki a bőrfelszín alatt, ami bár duzzadt, de nem gennyes, így nem is üríthető ki. Ez a gyulladás aztán egy nagy sebbé alakul, ami ugyebár heteken keresztül nem múlik el, és rettentő soká halványodik csak el az utána maradt folt is.
Ezt az állapotot szerettem volna orvosolni ezzel az esszenciával, ugyanis a csigák nyálkás váladéka segíti a sérült bőr javulását, rendkívül nagy mértékben tartalmaz allantonint (fekete nadálytő gyulladáscsökkentő kivonat), fehér fűzfa kéregkivonatot és egyéb antibakteriális anyagokat, melyek jótékonyan hatnak a bőr egészségére.

Ez is érdekelhet

2 megjegyzés

  1. Én is innen rendeltem meg pár napja, alig várom hogy megérkezzen :D

    VálaszTörlés
  2. Olyan sokáig nézegettem én is, szerencsére rendeléstől számítva kb. másfél hét után megérkezett. Nekem nagyon bevált eddig, remélem Te is szeretni fogod :)

    VálaszTörlés

Iratkozz fel!