Egy igazi őszi testápoló - Bath&Body Works Marshmallow Pumpkin Latte

23:26


Amióta rátaláltam a Pumpkin Spice Latte receptjére (itt), minden hétvégén iszom is egy nagy bögrével. Ez a fűszeres-édes kávékülönlegesség nem csak azért nagy kedvenc, mert isteni finom, hanem mert tökéletesen passzol az évszakhoz is. Szeretem az aktuális évszaknak megfelelő színeket viselni, az éppen szezonális zöldségeket és gyümölcsöket fogyasztani, a sütőtököt pedig idén nagyon megszerettem, így nem bírtam ellenállni ennek az ízig-vérig őszi testápolónak.

A Bath&Body Works egy amerikai márka, amely különleges illatkombinációval bíró tusfürdőket, testápolókat, kézkrémeket, testpermeteket, szóval mindenféle ínyenc kencéket gyárt. Többek között nagy a kínálat a szezonális termékekből, ősszel és télen is rengeteg finom illatból választhatunk: fahéjas-szegfűszeges alma, szilva, füge, tökös latte, körte, borostyán, vanília, borvidéki illatok...a lista végtelen. A márka termékei egyelőre itthon sajnos nem kaphatóak, egyedül egy zárt Facebook csoporton belül kínálja őket eladásra egy kedves budapesti hölgy, Bogi, aki külföldről hozza haza nekünk a finomságokat. A BBW mellett egyébként megtaláljuk a The Body Shop kínálatát is, jóval a bolti ár alatt, illetve különleges teákat, forró csokikat, sminktermékeket, Eos ajakápolókat, divatmárkák táskáit, napszemüvegeit, szóval érdemes csatlakozni a Bogishop közösségéhez.


A fentiek alapján gondolhatjátok, hogy nem volt egyszerű a vásárlás, kb. 10 terméket tudtam volna rendelni, de végül a pillecukros tökös latténál maradtam. (Mindig az az igazi, amit először látsz meg.)
A tubus és a címke szép, a hátoldalán van egy kis bemutató leírás, ami a testápoló használatával egy őszi séta hangulatát ígéri egy tökfarmon. Az arany kupakot le kell csavarni, hogy a tejeskávé színű krémhez jussunk, amely a sütőtök és a fűszerek mellett nagy mennyiségben tartalmaz shea vajat, illetve E-vitamint, így egy nagyon gazdag testápolóval van dolgunk, ami nem szívódik be 2 perc alatt. Elsőre a shea vaj jellegzetes, erős illata dominál, amit én kifejezetten nem szeretek, ezért el is szomorodtam egy kicsit. Felkenés után pár percet várni kell, amíg a shea illat elillan, hogy végre előbújhasson a pumpkin spice aroma, amit annyira vártam, de ha előkerül, órákig a bőrön is marad, azt az érzetet keltve, mintha folyamatosan egy bögre gőzölgő lattét kortyolgatnék, néhány pillecukorral megédesítve. A testes krém természetesen szépen hidratált, puha bőrt eredményez, a hideg idő beállta előtt érdemes beszerezni a nehezebb krémeket, ez pedig nagyon jó választás volt a részemről.

A 236 ml-es tubus valószínűleg kiszolgál a hamarosan beköszöntő téli időszakban, én pedig nagyon örülök, hogy ez a különleges illat fog végigkísérni a hideg napokon. Jövőre valószínűleg a másik nagy kedvencem, a körtés lesz a soros, de addig is, kiélvezem a sütőtökszezont. :)

Ez is érdekelhet

3 megjegyzés

  1. Erről már lecsúsztam. :( viszont beléptem a csoportba. Kommentben jeleztem mit szeretnék, mert úgy láttam más is ezt teszi. Leírást nem találtam, hogy működnek a dolgok. De tegnap óta semmi reakció Bogi részéről. Meddig érdemes várni? Vagy mit kéne tegyek Szerinted?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Leginkább kommentben szokták jelezni az emberek, hogy igényt tartanak egy-egy termékre és utána megbeszélik a részleteket privátban, de annyira sokan írnak, hogy előfordul, hogy Boginak elkerüli a figyelmét egy hozzászólás. Ha látta, akkor általában fél-egy órán belül vissza szokott válaszolni, ha nem kaptál választ, akkor mindenképp írj neki privát üzenetet (Bordás Boglárka https://www.facebook.com/boglarka.bordas) és arra tuti hamarosan válaszolni fog. A múltkor én is így jártam, akkor mondta, hogy sajnos nem lát mindig mindent a kommentrengetegben, inkább küldjek üzenetet, mert tényleg elképesztő forgalma van :D

      Törlés
    2. Köszönöm. írtam neki privit. Remélem egyéb üzenetet olvas ;'D

      Törlés

Iratkozz fel!