Innisfree It's Real Squeeze Cucumber Mask

8:36


Nemrég az első Innisfree termékemet teszteltem, méghozzá egy hidratáló, uborkás fátyolmaszkot.

A koreai márkát a legtöbben valószínűleg a Jeju vulkanikus porból készült kozmetikumairól ismerik, amelyeket én is régóta nézegetek, mert elvileg eredményes tisztító hatást fejtenek ki pattanásos, problémás bőrön, de mivel most el vagyok látva arctisztítókkal, első próbálkozásként néhány maszkot rendeltem csak tőlük.

A termékeiknél a természetes alapanyagokat  részesítik előnyben, ha jól láttam, konkrétan 16 féle változatban érhetőek el az "It's real squeeze" maszkok, mind-mind különféle növényi , illetve zöldség kivonatokkal, vitaminokkal van átitatva, csomagolásonként ez 20 ml szérumot jelent.

A csomagolás nekem kifejezetten tetszik, a szövetre emlékeztető háttér előtt a fő összetevő látható még eredeti formájában, illetve egy fakanálon egy zúzott/őrölt kis mennyiség a címszereplőből, nagyon tiszta, természetes hatást keltve ezzel.

Az INCI a fő összetevőn kívül gyakorlatilag az összes változatnál egyezik, amellett, hogy természetesen ásványi olaj- és parabénmentes,  a megszokott hidratálókkal, nyugtatókkal, hialuronsavval, illetve növényi és gyümölcs olajokkal találkozhatunk. A lista elején szereplő alcohol nem összekeverendő a denat alcohollal, ez esetben egy "jó" alkoholról beszélünk, amelynek bőrpuhító hatása van. Sajnos a felsorolás legvégén ott áll a parfüm, de engem az utolsó helyen nem zavar, és egyébként elég nehéz olyan koreai maszkot találni, amiben ne lenne egy minimális kis illatanyag.

A termékleírás beilleszti a maszkot a napi rutinba, arctisztítás és tonizálás után javasolja a használatát, nekem viszont este már inkább csak a hámlasztókhoz és a szérumokhoz van türelmem, így a szokásos délutáni rituálémat folytattam le ennél a tesztnél is: filmnézés alatt 20 percig hagytam fent a megtisztított bőrömön.


Ez a maszk a száraz bőr nedvességtartalmát hivatott pótolni, emellett az uborkának nyugtató, gyulladáscsökkentő és még folthalványító hatása is van, esküszöm, mintha csak nekem készítették volna ezt a maszkot. A 20 ml  bőven elegendő, talán ez az a szövet, ami eddig a legjobban illeszkedett az arcformámhoz, alig szorult igazgatásra, a használata során kellemesen hűsített, és egy alig érezhető, egyáltalán nem tolakodó, de finom uborkaillatot éreztem magamon.

Mit is mondhatnék...? Ismét pihe-puha, hidratált, nyugodt, feltöltött bőrt kaptam, egyszerűen jó érzés megérinteni, jó érzés belenézni a tükörbe, nem is kívánhatnék többet. Új kedvenc a láthatáron;)

Rendeltem még a bambuszkivonattal átitatott maszkból is, de azt hiszem, végig fogom próbálni az összes elérhető változatot, és mást is tesztelek majd a márkától, a szép összetevő + baráti ár párosítás nagyon szimpatikussá vált számomra.

Az enyém a Jolse webshopról van, 3 db-os csomagban, ingyenes szállítással, 4.13 dollárba került: Innisfree



Ez is érdekelhet

0 megjegyzés

Iratkozz fel!