Novemberi kívánságlista

1:24


Az ember lánya azt gondolná, hogy a múlt hónapban a Glamour-napok alkalmával mindent beszerzett, amire szüksége volt. Na persze. Novemberre is sikerült összeírnom jó néhány dolgot, amire vágyom, vagy ami tényleg jól jönne. Egy kicsit már a Karácsonyra is gondoltam, szeretem idő előtt beszerezni az ajándékokat és mindig számolok azzal is, hogy ez az időszak nagyon húzós a kézbesítők számára, időben kell bevásárolnunk.

Beleszerettem a fátyolmaszkokba, valóban érdemesek arra, hogy beillesszük őket az arcápolási rutinunkba, legalább heti egy alkalommal, ezért első helyen állnak a kívánságlistámon. Nagyon bevált az OST C-vitaminos maszkja (teszt), ha esetleg lesz rá valami jó kis akció Wishtrenden, biztosan lecsapok rá, mert önmagában azért nem éppen olcsó, sajnos a szállítási költség rendesen megnyomja. Ha nem lesz leárazva, akkor összeválogatok magamnak Ebayről egy jó kis maszkcsomagot. Itt például 3 db-os csomagokat lehet rendelni, rengeteg változatban, szép összetevőkkel, szuper jó áron: Ebay



A Real Techniques szettjei közül nagyon szeretném a Nic's Picks-et, ugyan az októberi akcióról sajnos lecsúsztam, de továbbra is pályázom a készletre, a blenderre, vagy még egy Expert Face is jól jönne, mert a meglévőt is imádom, de pl. jó vétel lehet az új ecsettisztító folyadék is. Talán még meglepnek minket egy karácsonyi akcióval.  iHerb



Csak a téli hónapokban teázom, viszont ilyenkor szeretem minél több különleges ízzel végigkortyolni a szezont. A Frupka sült teáiról Enikőnél, a Kialakító egy bejegyzésében olvastam, ő nagyon megszerette ezt a csemegét. Most a 6 db-os mintacsomag csak 2.190 Ft-ba kerül, én elsősorban ajándék gyanánt rendelnék, de magam is kíváncsi lennék egy-egy fajtára. Innen tudtok rendelni: Frupka



Szeretnék egy igazi téli, fűszeres illatú testápolót is, a Yamuna új, narancsos-fahéjas testvaja ránézésre nagyon megtetszett. Parabén - paraffin -és színezékmentes, és mennyei illata lehet. Bár egyelőre csak a budapesti üzletükben kapható, remélem, hogy Karácsonyig felkerül a webshopra is.



Engem is elkapott a pumpkin spice latte láz (a receptet itt találjátok), így a másik hőn áhított testápoló a Bath&Body Works Pumpkin Latte Body Cream. Még nem volt szerencsém a márkához, de nagyon sokan szeretik a termékeit, ezt az illatot pedig garantáltan imádnám. Magyarországon pl. Bogitól tudjátok megrendelni, aki nagyon rendes és megbízható eladó.



Bár már Dunát lehetne rekeszteni a sálaimmal,  mindig beszerzek egy újabb szép darabot, főleg, ha jó áron találok rá. Több is megtetszett, különösen ez a kettő:





Nem lenne teljes a lista, ha nem szerepelne rajta legalább egy extra arcápoló. A folthalványítás mellett a vízhiány pótlása lett a másik mániám, erre pedig nagyon jó lehetne a Paese minimalista hyaluronsavas széruma. Elérhető a Make Up Plaza kínálatában, egy másik Paese termékkel párosítva pedig szettben is kapható. Szérum vagy pl. Szérum+Micellás víz

Ti mire vágytok novemberben?


Ez is érdekelhet

4 megjegyzés

  1. Aaaa ez a !!! Must have darab. A Paese szérum is figyelemfelkeltő...hmmm :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Melyikre gondolsz? Felkiáltó jelek vannak sajna a termék neve helyett :)
      A Paese most nem jött velem haza, másik szérumot rendeltem helyette, de szerintem januárban már nem hagyom ki, egyre jobban szeretem a hialuronsavat :)

      Törlés
  2. Jaj, bakker. Hülye telefon :D a sál, a második, a kockás, csudaszépsééges. Olyan nagypapis, de pont ez tetszik benne, meg a színei, köszönöm, hogy megosztottad velünk :) Annyira válogatós vagyok, mai napig sál nélkül járok-kelek, mert nem találtam olyat, ami eléggé tetszene, de ez gyönyörű, meg is rendelem :))
    Amúgy nagyon jó kis összetevő, gyönyörűen halványít, én a Kosé arcmaszkok közül (ha jól emlékszem, hogy van ilyen) is a hyaluronsavasat néztem ki. Ez meg a csiganyál nálam mindent visz, mint a piros hetes.:))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egy kicsit tényleg olyan amerikai nagypapa-feeling, de a színei nagyon szépek :) Most nem rendeltem meg, muszáj volt picit takarékoskodnom, de ami késik...:) Majd mesélj, neked hogy tetszik!
      Van hialuronos maszk, azt is nézegettem, de a C-vitaminosat vettem meg végül, az nagyon szuper, szívesen ajánlom a Kosé maszkokat, úgyhogy legközelebb jöhet nekem is a hialuronsav :) A csiganyállal érdekes a viszonyom, minden nap krém formájában nem válik be annyira, de a maszk, vagy az esszencia annál hatásosabb. De az biztos, hogy nagyon hasznos.

      Törlés

Iratkozz fel!